lauantai 3. elokuuta 2013

Elokuun cosplayhömppää

Yritän jatkuvasti tolkuttaa itselleni, että cosplayn on pakko olla hauskaa, ja jos näin ei ole, jossain on jotain vialla. Heinäkuun alussa Päivi, toinen tämän vuoden WCS-edustajistamme, kirjoitti lomailun tärkeydestä työn ohessa. Tästä inspiroituneena oltiin Akin kanssa pari päivää remuamassa Lintsillä (tai minä remusin, Aki seurasi huonovointisena perässä). Pari päivää sitten aloitin työt uudessa paikassa, ja elo on taas tosi hienoa! NCC jäi osaltani väliin, enkä ala erittelemään syitä tähän, mutta hienoa, että tilalleni löytyi sijainen, eikä Suomen tarvinnut lähteä Ruotsiin vajaalla miehityksellä.

Animeconissakin käytiin, mutta se oli mun kannaltani vähän huono reissu, ja päädyin notkumaan siviileissä koko conin ajan. Kuvauspalvelun siirtäminen ulos oli kiva uudistus ja sunnuntaisen esityskisan juonto oli varsin viihdyttävää seurattavaa. Muuten conikokemus oli harmillisen pliisuksi, mutta kiva oli nähdä tuttuja.

Oon viime aikoina väsännyt kotona ihan hienoja juttuja paria seuraavaa pukua varten. Coneja puvuille ei ole lyöty lukkoon, eli ne valmistuvat niin halutessaan. In progress -kuvia vois silti laittaa.

Postaukset ilman kuvia ovat vähän tylsiä, joten ottakaa tästä hienoja tilkekuvia!

Lupasin tän aarteen itelleni, kunhan saan yhdet viheliäiset bootcoverit valmiiksi. Tällä hetkellä herkku on maannut noin kuukauden jääkaapissa, mutta mä olen kärsivällinen.

Viikonlopun cosplayeväs. Tsemppaa ehkä kaavoittamaan lisää.

Retardieläin. Lemmikit muistuttavat omistajiaan vai toisinpäin? Ei tää silti kovin hyvältä vaikuta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti